لانه کبوتر

ساخت وبلاگ

نکات ايمني استفاده از بخاري نفتي

مهم ترين نکات هنگام خريد و استفاده از بخاري نفتي، بحث امنيت آن است. نکات ايمني بخاري نفتي شامل مواردي است که بايد در هنگام خريد، نصب و حين استفاده مورد توجه قرار گيرد. همچنين باتوجه به مصرف فصلي اين وسيله، بايد هرسال پيش از نصب و استفاده‌ي مجدد، سرويس‌کاري‌ها و رسيدگي‌هايي صورت گيرد که استفاده از وسيله را ايمن نمايد.

 

نکات ايمني بخاري نفتي در هنگام خريد

برخي از مهم‌ترين موارد ايمني بخاري نفتي، حين توليد آن محقق مي‌شود. بخاري نفتي متشکل از قطعات گوناگوني است که اگر طبق استانداردهاي لازم ساخته نشوند، مي‌توانند مشکل يا خطرآفرين باشند.

 

 

 

يکي از مهم‌ترين نکات ايمني بخاري نفتي، نبود نشتي در قسمت مخزن است. همچنين جنس هرقطعه بايد به نحوي انتخاب شود که تحمل حرارتي را که به آن مي‌رسد، داشته باشد. ضخامت بدنه و دودکش بايد در حد استاندارد باشد. اتصالات قطعات مختلف بايد مناسب و استاندارد باشد و به اصطلاح قطعات خوب به هم چفت شوند. گردش پيچ‌هاي تنظيم شعله نيز بايد به آساني انجام شود.

 

استانداردهاي مهم فني در وسايل گرمايشي معمولا پيش از ورود محصولات به بازار و رسيدن به دست مشتريان، توسط نهادهاي کارشناسي مرتبط، بررسي مي‌گردد. آگاهي‌رساني به خريداران معمولا با درج نشان‌هاي مخصوص که گواه انجام بررسي‌هاي لازم بر روي محصول است، صورت مي‌گيرد.

 

براي خريد بخاري نفتي ايمن، حتما به برخورداري آن از نشان‌هاي استاندارد لازم توجه نماييد. بخاري نفتي آترا (اينجا)يک نمونه از وسايل گرمايشي جديد و کاربردي است که از استانداردهاي لازم فني و ايمني بهره‌مند است. همچنين شما مي توانيد براي خريد اين بخاري نفتي روي کلمه خريد بخاري نفتي آترا کليک کنيد.

a5_yb9j.jpg

 

نکات ايمني هنگام نصب بخاري

اگر هنوز در مرحله خريد بخاري و سيستم هاي گرمايشي هستيد حتما توجه کنيد که بخاري مدنظر شما داراي استانداردهاي لازم باشد و حتي الامکان از خريد بخاري هاي بدون دودکش خودداري کنيد؛ زيرا بخاري هاي بدون دودکش را نبايد در محيط هاي بسته و کوچک که کاملا درزگيري شده اند استفاده کرد.

  1. اولين و مهمترين قدم در هنگام نصب بخاري اين است که مطمئن شويد مسير دودکش کاملا باز باشد؛ اگر خروجي لوله بخاري شما خارج از ساختمان و بالاي پشت بام قرار گرفته حتما از کلاهک هاي استاندارد براي پوشاندن آن استفاده کنيد.
  2. محل قرارگيري بخاري حتما بايد از سطح زمين فاصله‌ داشته باشد بنابراين در هنگام خريد دقت کنيد که بخاري مدنظر شما پايه هاي مناسبي داشته باشد؛ همچنين از هر طرف نيز بايد حداقل ?? سانتي متر با محيط فاصله داشته باشد.
  3. قبل از نصب لوله بخاري از سالم بودن آن اطمينان حاصل کنيد. همچنين براي اتصال گاز به لوله بخاري از شيلنگ هاي استاندارد با اندازه مناسب استفاده کنيد.
  4. پس از طي مراحل بالا اتصالات گاز را براي بار آخر چک و سپس مي‌ توانيد گاز را وصل کنيد. اگر متوجه نشتي گاز شديد بلافاصله آن را قطع کرده و براي تعميرات اقدام کنيد، در غير اينصورت بخاري را روشن کنيد.
  5. پس از گذشت ?? دقيقه از شروع به کار بخاري لوله ي آن را لمس کنيد اگر لوله بخاري داغ بود ديگر جاي نگراني نيست اما اگر هنوز لوله بخاري سرد بود بخاري را خاموش کرده و بار ديگر مراحل نصب را بررسي کنيد.
  6. همچنين به رنگ شعله هاي بخاري دقت کنيد اگر رنگ آن ها آبي باشد به معناي سالم بودن بخاري است اما نارنجي بودن شعله ها به معناي اين است که بخاري نياز به تعمير و بررسي دارد.
لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 240 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 16:06

شکايت جديد عليه اپل: چرا تلگرام را از اپ استور حذف نمي‌کنيد؟!

اخبار اپليکيشن‌هااپل

 

تلگرام يکي از پرطرفدارترين پيام رسان‌هاي جهان است که اخيراً مرز 500 ميليون کاربر فعال را نيز رد کرد. با اين حال، تلگرام همواره در ايالات متحده دچار مشکلات حقوقي بوده و نتوانسته آن‌طور که بايد و شايد خودي نشان دهد. در تازه‌ترين مورد از درگيري‌هاي حقوقي مرتبط با تلگرام، تشکيلاتي موسوم به “ائتلاف براي وب امن‌تر” از اپل به خاطر حذف نکردن تلگرام از فروشگاه خود شکايت کرده است! اعضاي ائتلاف اين پرسش را مطرح کرده‌اند که چرا بايد Parler از اپ استور حذف شود اما تلگرام نه؟

اخيراً و در پي حمله هواداران دونالد ترامپ به کنگره آمريکا، اپليکيشن پيام رسان Parler به دليل آنچه که عدم توانايي نظارت بر محتواي ارسالي کاربران ناميده شده، از فروشگاه‌هاي اپل، گوگل و آمازون حذف شد. حالا تشکيلات غيرانتفاعي “ائتلاف براي وب امن‌تر” با ارائه يک دادخواست مدعي شده که تلگرام نيز همين مشکل را دارد و اپل در اجراي سياستي‌هايي که خود تعيين کرده است، به صورت دوگانه رفتار مي‌کند.

بيشتر بخوانيد:  تجهيزات دوربين مداربسته     دوربين مداربسته چيست؟

در پاسخ به اين ادعا، پاول دورف بنيان‌گذار و مديرعامل تلگرام با ارسال پيامي در کانال شخصي خود اعلام کرد که اين پيام رسان در طول هفته‌هاي گذشته نظارت کافي در خصوص حوادث پايتخت آمريکا داشته و به گزارش‌هاي مربوط به محتواي ترويج کننده خشونت رسيدگي کرده است. به گفته دورف، تيم نظارت تلگرام پيام‌هاي متعددي را که به نوعي مروج خشونت بودند، شناسايي و مسدود کرده و در عين حال به گزارش‌هاي مردمي نيز در اين خصوص رسيدگي کامل کرده است.

اپل پيش از اين و در سال 2018، تلگرام را به دليل انتشار محتواي غيراخلاقي از فروشگاه اپ استور حذف کرده بود اما در ادامه با افزايش نظارت اين پيام رسان بر روي محتواي منتشر شده در کانال‌ها و گروه‌ها، دوباره به اپ استور بازگردانده شد. حال بايد ديد آيا شکايتي که عليه اپل مطرح شده مي‌تواند اين شرکت را مجبور کند تا دوباره پيام رسان تلگرام را از دسترس خارج کند يا نه.

بيشتر بخوانيم: بهترين دوربين مدار بسته     انواع دوربين مدار بسته

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:22

قابليت تعقيب هوشمند(Smart Tracking)در دوربين هاي هايک ويژن

تصوير برداري از محيط به عنوان نخستين ماموريت دوربين هايک ويژن  است ، اما امروزه با پيشرفت علم و استفاده از تکنولوژي ، راهکار هاي نوآورانه متعددي وجود دارد تا کاربران بتوانند کوچک ترين تهديدي را در مراحل ابتدايي شناسايي و با يک تصميم به موقع ، از بروز مشکل جلوگيري کنند . يکي از اين تکنولوژي هاي هوشمند قابليت تعقيب يا رديابي هوشمند است .
قابليت تعقيب هوشمند يا Smart Tracking در برخي از دوربين هاي اسپيد دام يا متحرک هايک ويژن وجود دارد . اين دوربين هاي مي توانند هدف يا اهدافي که در ميدان ديد دوربين PTZ هايک ويژن ، حرکت مي کنند را شناسايي و دنبال کنند . اين مهم باعث شده تا افراد مشکوک همواره تحت نظارت دوربين قرار بگيرند و بدين ترتيب سطح ايمني ارتقا مي يابد .

قابليت تعقيب هوشمند (Smart Tracking) در دوربين هاي هايک ويژن


دوربين متحرک هايک ويژن در حال تصوير برداري از محيط است. در اين حال يک هدف متحرک در حال عبور از ميدان ديد دوربين است ، در صورتي که سوژه براي مدت زمان معيني و در منطقه هدف قرار داشته باشد ، دوربين به عنوان هدف بر روي فرد يا شي متحرک ، قفل شده و اقدام به رديابي هوشمند مي کند . تعقيب هوشمند ، عملکرد دوربين هاي متحرک را بهبود مي دهد .

معمولا دوربين هاي اسپيد دام نياز به يک اپراتور دارند تا با چرخاندن جهت دوربين ، از مناطق مهم تصوير برداري کند ، در صورتي که دوربين گردان مجهز به تکنولوژي رديابي هوشمند – Smart Tracking باشد ، مي تواند بطور خودکار افراد و اشياي متحرک نزديک شونده را تشخيص داده و با کيفيت بالاتري آنها را تحت نظر گرفته و تصوير برداري نمايد.

روش هاي متعددي براي تنظيم تعقيب هوشمند هايک ويژن وجود دارد که عبارتند از :

1- تنظيم بصورت دستي – Manual

در اين حالت ، کاربر بصورت دستي يک سوژه را براي دوربين متحرک هايک ويژن تعريف مي کند و دوربين از آن هدف تصوير برداري مي کند .

 2- تشخيص عبور از خط فرضي – Line Crossing Trigger

کاربر با ترسيم يک خط فرضي در محل مورد نظر مي تواند اهداف را شناسايي کند . در اين حالت چنانچه هر فرد يا شي متحرکي  ، از خط فرضي عبور کند ، دوربين با قفل شدن بر روي آن ، اقدام به رديابي هوشمند مي کند

بيشتر بخوانيد:    تي وي تي         پکيج دوربين مداربسته

       

 3- تشخيص کالا يا چمدان رها شده – Unattended Baggage Trigger

با تنظيم اين حالت ، دوربين مي تواند اشياي رها شده در يک محل که مدت زمان طولاني در آنجا رها شده اند را شناسايي و با دقت بالاتري از آنها تصوير برداري مي کند . فرودگاه ، مترو ، ايستگاه راه آهن ، ترمينال هاي مسافربري و مواردي از اين دست که احتمال بمب گذاري وجود دارد بهترين مثال استفاده از اين نوع دوربين هاست .

 4 – فعال شدن با ورود يا خروج فرد از يک ناحيه Region Entrance/Exiting Trigger

در اين حالت کاربر با ترسيم يک ناحيه مشخص ، اجازه ورود يا خروج را براي افراد صادر مي کند و در صورت ورود يا خروج افراد ، دوربين بر روي آنها قفل شده و رديابي هوشمند انجام مي دهد .

 5- فعال شدن با قابليت تشخيص شي حذف شده از تصوير – Object Removal Trigger

در اين حالت دوربين به گونه اي تنظيم مي شود تا در صورت حذف يک شي از منطقه ي از پيش تعيين شده ، آن را مشخص کرده و تعقيب نمايد . موزه ها ، فروشگاه اجناس زينتي ، طلا و جواهر فروشي ها و … از مهمترين کاربردهاي اين نوع دوربين ها هستند .

با توجه به ضرورت استفاده از دوربين مداربسته گردان در پروژه ها ، توصيه مي شود که از دوربين هاي PTZ مجهز به ويژگي هاي هوشمند از جمله Smart Tracking استفاده شود تا در صورت بروز مشکل ، فرد يا افراد خاطي را شناسايي و به مراجع قضايي معرفي نماييد .

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:26

دوربين زير آب هايک ويژن

نظارت تصويري توسط دوربين هاي مدار بسته امروز بخشي جدايي ناپذير از زندگي افراد است . اين بخش هم در روي زمين و هم در قسمت هاي ديگر با سرعت سرسام آوري در حال توسعه است . يکي از فضاهايي که استفاده  از دوربين مدار بسته  طي چند سال اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته ، زير آب است . هايک ويژن به عنوان يکي از توليد کنندگان برتر دنياي نظارت تصويري در زمينه توليد دوربين زير آب هم نو آوري هاي مختلفي ارائه کرده است . در اين محتوا شما را با اطلاعات مهمي در زمينه دوربين زير آب هايک ويژن  آشنا مي کنيم با ما همراه باشيد .

از دوربين زير آب هايک ويژن براي تصوير برداري در حوزه هايي مانند اکتشاف نفت ، مشاهده زير آب ( غواصي ) ، نظارت بر سرعت رشد و وضعيت آبزيان ، مخزن هاي زير آب ، استخر هاي فاضلاب و شنا و مواردي شبيه به آن استفاده مي شود .

دوربين زير آب هايک ويژن به گونه اي طراحي شده که توان تحمل فشار زير آب را دارد . جنس بدنه اين دوربين ها به گونه اي است که مي تواند در برابر خوردگي و زنگ زدن مقاوم است به علاوه شيشه اين دوربين زير آب با دوربين هاي معمولي هايک ويژن متفاوت است ، شيشه اين دوربين ها مانع از چسبيدن جلبک ها و کاهش ميدان ديد دوربين در  زير آب مي شود .

 

دوربين زير آب هايک ويژن داراي چه تکنولوژي هايي مي باشد ؟

کابل تصوير دوربين زير آب

تصوير دوربين زير آب  هايک ويژن   را مي توان با استفاده از  کابل هاي تقويت شده به دستگاه ضبط دوربين هايک ويژن منتقل کرد .

لنز ، تکنولوژي  فشرده سازي ، قابليت هايي مانند WDR ، امکان نصب حافظه جانبي SD و بسياري موارد ديگر در دوربين زير آب هايک ويژن تعبيه شده است . وضوح تصوير اين دوربين ها با دوربين هاي معمولي تفاوتي ندارد و کاربران مي توانند بر اساس نياز هاي مختلف دوربين زير آب مناسب را از سبد محصولات هايک ويژن انتخاب کنند .

سبد کالاي کامل هايک ويژن ، طيف وسيعي از محصولات شامل مدل هاي مختلف دوربين زير آب را براي پوشش نياز مشتريان توليد و ارائه کرده است .

 

دوربين مداربسته ضد آب يا Water Proof چيست و قيمت آن

دوربين مداربسته ضد آب يا دوربين Weather Proof به استاندارد بدنه دوربين مداربسته و مقاومت آن در مقابل شرايط سخت آب و هوايي اشاره مي کند. براي اندازه گيري مقاومت بدنه دوربين در مقابل شرايط آب و هوايي سخت معمولا از استاندارد IP استفاده مي شود. مقاومت به نفوذ آب دوربين مداربسته؛ براي آن دسته از کاربراني که در آب و هواي شرجي و ساحلي زندگي مي کنند، بسيار مهم است.

کاربرد دوربين مداربسته ضدآب

دوربين مداربسته ضد آب نسبت به نفوذ آب مقاومت بالاي دارد. بنابراين دوربين هايي که در فضاهاي بيرون کار گذاشته مي شوند بيشتر در معرض تغيرات آب و هوايي هستند. از اين رو حتما بايد از دوربين ضد آب استفاده شود تا بر اثر تماس با آب کارايي خود را از دست ندهند.

در پمپ بنزين و چهارراه ها براي کنترل ترافيک و حفظ امنيت حتما بايد دوربين هاي ضد آب و ضد ضربه به کار برد. چون اين مکان ها بيشتر در معرض تحولات آب و هوايي، بارش و طوفان هستند.

در استخرها به خصوص هنگام مسابقات به منظور پوشش همه جانبه از روند مسابقات، دوربين هاي معمولي کارايي لازم را ندارند و بايد از دوربين هاي ضدآب استفاده کرد.

بنابراين اصولا در مکان‌هاي عمومي و باز مانند ورودي‌هاي ساختمان‌ها، حياط ساختمان و مواردي است که نياز به دوربين مداربسته ضد آب هست.

براي نصب دوربين مداربسته  زير آب نياز به متخصصين اين حوزه است و در نتيجه به شما پيشنهاد مي کنيم براي نصب دوربين هاي مداربسته زير آب با کارشناسان شرکت مهر تجارت تماس بگيريد.

آيا تمام دوربين هاي مداربسته ضد آب فلزي هستند ؟

لزوما تمام دوربين هاي مداربسته ضدآب فلزي نيستند. دوربين هايي در اين رده هستند که پلاستيکي اند اما نسبت به نفوذ آب مقام و کاملا استانداردند. بنابراين مي توانيد با خيال راحت از اين دوربين هاي ضد آب پلاستيکي با خيالي آسوده در محيط بيرون نيز استفاده بکنيد. ضمن اينکه قيمت پايين تري از نوع فلزي خود دارند.

بهترين دوربين هاي مداربسته ضد آب

بهترين دوربين هاي مداربسته ضد آب بايد کاملا بر اساس استانداردهاي علمي و ساخت کارخانه هاي معتبر باشند. چرا که به منظور اطمينان از عملکرد دوربين هاي ضد آب و ضد ضربه حتما بايد آزمايشات قبل از عرضه محصول انجام شود. اين در حالي است که در شرکت هاي متفرقه اين روند کاري انجام نمي گيرد.
دوربين هاي مداربسته ضدآب عموما با استاندارد IP در بازار قابل شناسايي هستند. IP داراي دو عدد مي باشد که عدد اول مربوط به مقاومت در برابر گرد و غبار است و عدد دوم به معني مقاومت دستگاه در برابر آب مي باشد

استاندارد IP چطور مقاومت بدنه در مقابل شرايط آب و هوايي را نشان مي دهد؟

استاندارد IP در واقع نوعي کد است که پس از انجام دسته اي از آزمايش هاي خاص بر روي بدنه دوربين با توجه به مقاومت بدنه به آن داده مي شود.

براي نصب بيروني يک دوربين مدار بسته بايد حداقل استاندارد IP66 داشته باشد. در غير اين صورت امکان نصب خارجي وجود ندارد.

استاندارد IP دوربين هاي مداربسته چقدر است؟

بيشتردوربين هاي مداربسته هايک ويژن  (hikvision )  داراي استاندارد IP66 هستند. اين يعني دوربين به هيچ عنوان زير باران و شرايط مختلف آب و هوايي دچار مشکل نمي شود.

البته استاندارد IP66 شامل معلق شدن در آب نمي شود، پس نمي توانيد دوربين را در آب نصب کنيد. در مورد گرد و غبار هم بدنه دوربين به هيچ عنوان امکان ورود گرد و غبار را نمي دهد.

 

دسته خاصي از دوربين مداربسته با استاندارد IP67 توليد مي شوند و امکان معلق شدن در آب را هم (براي مدت محدود) دارند. مشخصات مربوط به استاندارد بدنه هر دوربين در کاتالوگ آن آمده. از طريق اين اطلاعات مي توانيد دوربين مناسبي را انتخاب کنيد.

تفاوت IP66 و IP67

IP66 دوربين هايک ويژن نشان دهنده مقاومت در برابر رطوبت و بارندگي و گرد و غبار است. اما اين قبيل دوربين هاي مداربسته براي مدت زمان زياد با پاشش مستقيم مقاوم نيستند. جنس بدنه دوربين هم عموما پلاستيک يا ترکيب پلاستيک و فلز است.

حال آنکه در IP67  دوربين مداربسته هايک ويژن، ضد آب بودن دوربين ها ملاک است. جنس دوربين هاي IP67 فلز مي باشد و کوچکترين راهي براي ورود گرد و غبار و رطوبت ندارد.

تست دوربين ضدآب با IP66

در صورت تمايل به تست دوربين خريداري شده مي توانيد پس از پوشاندن قسمت پشتي دوربين مداربسته ( منظور قسمتي است که به ديوار يا تکيه گاه متصل مي شود) جريان آب قوي را با کمک پمپ هاي فشار قوي از جهات مختلف به سمت دوربين بپاشيد. پس از انجام اين آزمايش نبايد خللي در عملکرد دوربين به وجود بيايد.

مناسب ترين محل براي نصب دوربين هاي مداربسته ضد آب کجا مي باشد؟ 

 هر جايي در فضاي خارجي و همچنين داخل که  نياز به پوشش تصويري داشته باشد را مي توان توسط دوربين هاي مداربسته ضد آب نظارت کرد.

گارانتي دوربين را فراموش نکنيد

حتما در انتخاب دوربين مداربسته به گارانتي محصول نيز توجه ويژه داشته باشيد. شرکت توليد کننده بايد به شما تضمين دهد که دوربيني که به شما مي دهد در مقابل آب نفوذناپذير است.

بنابراين توصيه مي شود به هيچ وجه از دوربين هاي noname و فيک به خصوص در محيط بيروني استفاده نکنيد.

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:55

بررسي يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ

اگر قصد خريد يکي از انواع يخچال فريزر سامسونگ و يا يخچال فريزر ال جي ساخت کره جنوبي را داريد ما به شما پيشنهاد مي کنيم قبل از تصميم به خريد اين مقاله را تا انتها بخوانيد.

m2_b21.jpg

به نقل از بزمينه قطعاً زماني که به شما به دنبال خريد ضروري ترين وسيله آشپزخانه خود يعني يخچال و فريزر هستيد مي توانيد با در نظر داشتن هزينه ‌اي که براي خريد اين محصول در نظر گرفته‌ ايد مي توانيد مدل خود را در ميان بهترين مارک يخچال و فريزر خارجي و يا ايراني بررسي فرماييد، دقت داشته باشيد که در ميان برندهاي خارجي 2 برند يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ ساخت کره به نسبت کيفيت و قيمت بسيار منطقي که دارند توانسته اند گوي سبقت را از بزرگترين برندهاي آمريکايي و آلماني ربوده و جزو پرفروش ترين برندهاي يخچال و فريزر دنيا قرار گيرند، اگر از کيفيت و قيمت يخچال فريزر ال جي و سامسونگ هم که بگذريم مي‌ توان به مزيت‌هاي بي شمار و تنوع در مدل هاي اين دو کمپاني اشاره کنيم که شما مي توانيد مدلي کارآمد همراه با طول عمر بالا و تکنولوژي هاي روز دنيا را مطابق با نياز و بودجه خود انتخاب نماييد پيش از هر چيز لازم است به اين نکته اشاره کنيم که در هر دو برند سامسونگ و ال جي داراي محصولات متنوعي همچون انواع يخچال دوقلو، يخچال سايد باي سايد مدل هاي فعلي يخچال تک و فريزر تک و يخچال بالا پايين را مشاهده خواهيد کرد و کاملاً بر اساس نياز به زمان و فضاي آشپزخانه تان مي توانيد اين دسته از محصولات را براي خود انتخاب فرماييد.

مهمترين ويژگي که به عنوان وجه تمايز بهترين مارک در يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ به شمار مي رود استفاده از موتورهاي کمپرسور اينورتر بسيار قدرتمند با مصرف انرژي بسيار پايين و طول عمر بسيار بالا در اين دو مارک معتبر مي باشد البته اين مورد و موارد ديگر که جزو مزاياي محصولات اين دو شرکت به شمار مي ‌رود باعث شده است تا بتوانيم به اين درک برسيم که قيمت يخچال فريزر سامسونگ و قيمت يخچال فريزر ال جي تا چه حد مي‌ تواند منطقي و مناسب شمرده شود.

نگاهي بر انواع يخچال فريزر سامسونگ

برند سامسونگ «Samsung» ساليان طولاني است که مخصوصاً در دست محصولات لوازم خانگي مانند يخچال و فريزر با پيشينه‌ اي بسيار درخشان شناخته شده است، شرکت سامسونگ که يک برند کره اي مي باشد در سال 1969 در کره‌ جنوبي تاسيس شده و شروع به کار نموده است اين کمپاني که امروزه يکي از بزرگترين توليد کنندگان لوازم خانگي و انواع يخچال فريزر سامسونگ مي باشد که طرفداران بسيار زيادي را در کل دنيا به خود جلب کرده است و اگر که در ايران نيز نگاهي بي اندازيم قطعاً خانواده هاي بسيار زيادي مي بينيد که برند سامسونگ را به عنوان برند يخچال فريزر خود انتخاب نمودند و ساليان طولاني است که از اين برند معتبر در حال استفاده هستند که با توجه به قيمت يخچال فريزر سامسونگ مي توانيم بگوييم بهترين انتخاب به شمار مي رود.

بالا بودن سطح کيفي و استفاده از تکنولوژي‌هاي روز دنيا در انواع يخچال فريزر سامسونگ و رقيب آن يخچال فريزر ال جي باعث شده است تا اين دو برند به عنوان رقيبي جدي با برندهاي اروپايي و آمريکايي تبديل شود اگر بخواهيم به دسته بندي کلي انواع يخچال سامسونگ اشاره مختصري کنيم بايد بدانيد که انواع يخچال و فريزر اين برند به صورت درب هاي فرانسوي، سايد باي ‌سايد، يخچال دوقلو و يخچال بالا پايين توليد گرديده است که در رنگ هاي گوناگون استيل سياه سفيد و در برخي از موارد با رنگ‌ زيباي قرمز توليد شده ‌اند.

 

نگاهي بر انواع يخچال فريزر ال جي

از ميان بهترين مارک يخچال و فريزر خارجي مي توانيم از برند ال جي نام ببريم که توانسته نسبت به ساير رقباي خود پيشه بگيرد و اگر شما به دنبال انتخاب بهترين مدل در بهترين مارک يخچال و فريزر هستيد مي توانيد با بررسي برند ال جي «LG» از بهترين مارک يخچال خريد خود را با خيالي آسوده انجام دهيد.

به برخي از ويژگي ها منحصر به فرد يخچال فريزر ال جي مي توان به داشتن قدرت خنک کنندگي بسيار بالا به همراه کمپرسور خطي ال جي گنجايش و دوام بالا طراوت و تازگي دستگاه براي نگهداري طولاني مواد غذايي، ميزان مصرف انرژي بسيار بهينه، استهلاک اندک، کم صدا بودن، داشتن دسته بندي و طبقات و کشورهايي با طراحي مناسب براي استفاده از حداکثر گنجايش يخچال فريزر ال جي و درنتيجه دسترسي هر چه سريع ‌تر و آسان تر فيلترهاي بهداشتي استريل سازي و بو زدايي اشاره نمود که با در نظر گرفتن مشخصات فني و قيمت يخچال فريزر ال جي مي ‌توانيد در تنوع بسيار زياد خريد خود را در دسته محصولاتي همچون يخچال سايد باي سايد، يخچال فريزر بالا پايين به صورت فريزر بالا و يا پايين، يخچال دوقلو و درب هاي فرانسوي انتخاب نماييد.

شايد براي شما جالب باشد که بدانيد که ال جي يک شرکت هلدينگ بسيار بزرگ است و شرکت هاي متعدد زير مجموعه آن در قسمت‌هاي زمينه هاي مخابراتي، سلامتي آرايشي و بهداشتي توليدات و محصولات متنوعي را انجام مي‌ دهند اما قطعاً فکر مي کنيد که در ايران به جز لوازم الکترونيکي و لوازم خانگي برقي ال جي محصول ديگري را از اين برند نديده ايد لازم است به اين نکته اشاره کنيم که بسياري از محصولات و خدمات ال جي منحصر به خود کشور کره مي باشد و از اين رو شما تنها دسته محصولات خاص آن را در کشور ما ايران و در بسياري از کشورهاي ديگر مشاهده مي کنيد و اين شرکت توانسته با قدرت بسيار زياد به رقيبي سنگين براي رقباي توليد کننده خود تبديل شود و کالاهايي با طول عمر بالا و کيفيت بسيار مرغوب توليد کند تا جايي که امروزه به عنوان بهترين مارک يخچال فريزر ال جي شناخته مي ‌شود و در کنار اين برند نيز مسلما يخچال فريزر سامسونگ نيز جاي مي گيرد.

شرکت ال‌ جي «LG» در سال 1958 توسط Koo In-Hwoi  پايه ‌گذاري شد و نام اين برند معتبر که هم ‌اکنون به عنوان بهترين مارک يخچال و فريزر خارجي به شمار مي ‌رود بنام شرکت LG در واقع ادغامي از نام دو شرکت گلدستان و لاکي پديد آمده است که با توليدات باکيفيت اش توانسته با سرعت بسيار زيادي در دل مصرف ‌کنندگان خود جاي خود را باز کند لازم است بدانيد که شعار شرکت ال‌ جي Life's Good است به معناي اين هست که مصرف کنندگان اين محصول مي توانند يک زندگي خوبي را با محصولات اين شرکت معتبر تجربه کنند و با توجه به پيشينه درخشان اين کمپاني مي توانيم بگوييم که اين جمله نه تنها يک شعار نيست بلکه واقعيتي درباره اين بهترين مارک توليد کننده يخچال و فريزر در دنياست.

 

تناسب قيمت يخچال فريزر باکيفيت

آنچه مهم است اين است که در هنگام خريد از بهترين مارک يخچال و فريزر خارجي به در برند سامسونگ و چه در برند ال جي شما شاهد تناسب بسيار بالايي در ميان کيفيت کارايي طول عمر و قيمت يخچال فريزر سامسونگ و يخچال فريزر ال جي هستيد همانطور که اشاره کرديم اين دو برند يکي از مهمترين ويژگي‌هاي که در بردارند داشتن موتورها و کمپرسور بسيار پيشرفته در دستگاه هاي شان مي باشد که در کنار ويژگي هاي ديگري که باعث سهولت استفاده و کارايي تکميل اين دسته از محصولات شده است مي‌ تواند جذب انتخاب‌هاي بسيار منطقي براي استفاده کنندگان اين محصول پرکاربرد در منزلشان باشد لازم به ذکر است که انواع يخچال فريزر سامسونگ و همچنين يخچال فريزر ال جي در مدل هاي بسيار متنوع در گنجايش و يا فوت هاي متفاوت در رنگ بندي هاي متغيري توليد شده است که اين امکان را به مشتريان مي دهد تا تماماً بر اساس نياز خود و بودجه ‌اي که در نظر گرفتند کالاي مورد نظر خود را انتخاب کنند لذا به صورت خلاصه مي گويم که اگر به دنبال خريد بهترين مارک يخچال و فريزر خارجي هستيد مي توانيد با اطمينان خاطر اين دو برند معتبر را انتخاب کنيد و ساليان طولاني از آنها در منزل خود لذت ببريد.

در ادامه به اختصار توضيح ويژگي هاي متفاوت در مدل هاي متفاوت اين دو برند خواهيم پرداخت تا شما عزيزان بتوانيد با درک کامل‌ تري از ويژگي‌ ها و عملکرد آنها مدل مورد نظرتان که داراي خصوصيت ذکر شده مي باشد را انتخاب کنيد لازم است به اين نکته اشاره کنيم که انواع يخچال فريزر سامسونگ و يخچال فريزر ال‌ جي در فوت هاي مختلف مي ‌تواند براي خانواده‌هاي از کم تا پرجمعيت مورد استفاده قرار بگيرد و کاملاً بر اساس تعداد افراد خانواده و جاي شما در آشپزخانه مدل هاي مختلف قابل انتخاب مي باشد چراکه کيفيت کار گرايي مدل ها در واقع کاملاً يکسان مي باشد اما کارايي ها و ويژگي هاي منحصر به فرد هر مدل است که مي تواند تفاوت در انتخاب هر مدل را ايجاد کند.

مزيت هاي يخچال فريزر ال جي و سامسونگ

به طور کلي اگر بخواهيم از اولويت‌ هاي اين دو برند از بهترين مارک يخچال و فريزر را اشاره کنيم مي ‌توانيم به داشتن آخرين تکنولوژي هاي روز دنيا در مدل هاي متنوع آنها اشاره کنيم در اين قسمت با بررسي اين ويژگي‌ها همراه شما هستيم.

نگاهي بر کمپرسور يخچال فريزر سامسونگ و ال جي

مثلاً مي‌ دانيد که قلب هر يخچال و فريزر نوع موتور و کمپرسور استفاده شده در آنها مي باشد و از آنجايي که به برند ال جي و سامسونگ بهترين نوع اين قطعه را در توليدات خود استفاده کرده‌اند اين دسته از محصولات بهترين مارک يخچال و فريزر خارجي تبديل شده ‌اند در عمده محصولات توليد شده توسط اين دو کمپاني قدرتمند موتورهاي استفاده شده از موتورهاي اينورتر و در واقع موتورهاي بسيار قدرتمند تر و قوي تر از کمپرسور هاي معمولي مي باشد تکنولوژي اينورتر سيستم هاي تهويه مطبوع و موتورهاي با قدرت بسيار بيشتري همراه هستند که در هنگام شروع به کار نياز به برق بسيار کمتري دارد، ضريب قدرت يا توان موتورهاي اينورتر به نسبت موتورهاي معمولي بسيار بيشتر مي ‌باشد و در حين عملکرد انواع يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ ميزان فشار کمتري به قلب اين دستگاه خواهد آمد و اين امر باعث مي ‌شود که طول عمر بيشتر و کيفيت بالاتري در انواع اين دستگاه در اختيار داشته باشيد.

سيستم بدون برفک نوفراست No Frost

در توليد انواع يخچال فريزر ال جي و انواع يخچال فريزر سامسونگ شما در واقع سيستم بدون برفک نوفراست 100 درصد بدون برفک را در اختيار خواهيد داشت که نياز به تميز کردن يخچال و فريزر شما را تا حد صفر خواهد رساند از آنجايي که به مرور زمان و با پيشرفت تکنولوژي هاي روز دنيا سيستم هاي مورد استفاده شده در اين دستگاه‌ها نيز پيشرفت کرده است شما ديگر همانند قديم و يا به نسبت سال هاي پيش مي توانيد دستگاه هايي با سيستم بدون برفک نفراست قدرتمندتري را در اين دو برند از محصول در اختيار داشته باشيد و اين ويژگي ها در کنار مشخصات ديگر باعث مي شود شما مجدداً به اين قضيه پي ببريد که قيمت يخچال فريزر سامسونگ و قيمت يخچال فريزر ال جي تا چه حد اقتصادي و منطقي مي باشد.

سيستم گردش هوا و فيلتر تهويه

در اين دوران از بهترين مارک يخچال و فريزر شما شاهد ماندگاري و ساکن بودن هوا در داخل دستگاه نخواهيد بود و اين سيستم چندگانه گردش هوا باعث مي‌ شود که شما سرماي کاملاً يکساني که در طبقات بالا چه در طبقات پايين در اختيار داشته باشيد که اين امر به کيفيت نگهداري مواد غذايي گوناگون کمک خواهد کرد وجود فيلتر تهويه هواي آنتي باکتريال از ديگر ويژگي‌هاي تکميل کننده اين دسته از محصولات به شمار مي‌ رود که علاوه بر تضمين سلامت و بهداشت مواد غذايي باعث مي‌شود در هنگامي که شما مواد غذايي گوناگون را چه در يخچال چه در فريزر قرار مي ‌دهيد اين سيستم باعث مي شود فضاي داخلي يخچال و يا فريزر بوي مواد غذايي را در خود نگه ندارد و مواد غذايي مختلف بوي يکديگر را نگيرند که اين از جمله ويژگي ها منحصر به فرد انواع يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ به شمار مي ‌رود که مي ‌تواند اولويتي در انتخاب و خريد يخچال فريزر خوب به شمار رود.

ساير ويژگي ها

از ديگر ويژگي ‌هايي که تکميل کننده اين دسته از محصولات به شمار مي ‌رود مي‌ توانيم به وجود سرما و انجماد سريع براي قرار دادن مواد غذايي گوناگون در يخچال فريزر سامسونگ و ال ‌جي اشاره کنيم البته داشتن نور داخلي زنگ هشدار باز بودن درب قفل کودک صفحه لمسي وجود آبريز يخچال و محفظه هاي مخصوص به نگهداري ميوه و سبزيجات، طبقات نگهداري بطري و تقسيم بندي مناسب در دستگاه هاي اين دو برند معتبر به عنوان بهترين مارک يخچال و فريزر خارجي از ديگر ويژگي هايي مي باشد که بنا به اولويت مي ‌تواند در انتخاب شما عزيزان باشد.

منبع: bazmineh.com

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:34

لینک دوستان

خبرنامه